Последователи

събота, 7 май 2011 г.

Предай нататък два пъти

Здравейте всички, как е настроението след празника? То пък кой е казал, че празника е свършил, а? Преди около седмица се оказах последната късметлийка, която се включи в начинанието "Предай нататък" на Еси  - картичките и са страхотно нежни и елегантни. Радвам се, че ще получа картичка в стила на Еси.
 Днес се включих в същото предаване, но този път на CraftDiva  - блогът и е чудесен, въпреки, че не успях да разбера как да и стана последовател :-( Харесвам как съчетава цветовете и как във всяка публикация са изброени материалите, които е използвала. С нетърпение ще очаквам да получа изненадата си.
Та затова съм кръстила публикацията си така - Предай нататък два пъти.  Условие за участие е до края на 2011 година да изпратя изработени от мен неща на 5 записали се под публикацията, но тъй като аз се записах под две, автоматично удвоявам бройката и ще изпратя подарък на първите 10 записани тук.
Мисля, че идеята "Предай нататък" е страхотна. Най-голямо удоволствие ми доставя когато творя с мисълта за получателя. Тогава нещата сякаш сами се подреждат.
Толкова за сега дами. Време е за съботно-следобедно горещо кафе. И въпреки, че времето е разкошно, аз ще почерпя с една песен в която се пее за "...мързелив, дъждовен ден..."

6 коментара:

  1. Здравей Поли,
    не се сдържах и се записвам с най- голямо удоволствие :))) Много ще се радвам да получа нещо от теб..

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни сте момичета, почти се бях обезсърчила, че никой не иска да се записва. Ками имам твоя адрес, Кре мила, пиши ми на ptsaneva@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  3. Късно ли е и аз да се запиша?!
    Предполагам - не.
    Поли, ти си ми един от първите последователи (обичам си те!)и бих била много щастлива да получа картичка, направена от теб!

    ОтговорИзтриване
  4. Ха, как ще е късно! До 31.12.2011 приемам всякакви записвания :-) Дай ми адрес на ptsaneva@abv.bg и чакай изненадаааа

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване