Последователи

петък, 25 февруари 2011 г.

Цветна серия

Бързам да поздравя и аз Елшите с една семпла картичка, но от сърце. Аз много харесвам цветята във всичките им форми и се надявам да допадне и на вас, тъй като просто изобилства от цветя. Извинявам се за лошите снимки, правени са с телефон. Апаратът ми напоследък има собствено мнение.

 Отново Честит празник  - цяла седмица купон и усмивки, цяла година здраве и късмет!

Следващата картичка направих по повод пенсионирането на учителката на дъщеря ми, която е четвърта група в детската градина. Всички деца много я обичат. Днес беше последния и ден с тях и се опитахме да я зарадваме малко. 




И отново картичка в същия десен. Получи се нещо като серия, но тези дребни цветчета стоят хем весело, хем елегантно и страшно ми харесват.
Дано са харесали и на вас.

3 коментара:

  1. Много нежни и хубави картички! Стихотворението от Дора Габе на втората картичка ме разчувства, защото е отправено към колежка а и фамилиите ни са еднакви, само че аз съм госпожа на група "Звездичка".
    Сигурна съм,че госпожата е била много развълнувана и картичката й е харесала:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Хубави са картичките - свежи, нежни и сладки са тези цветчета :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много ти благодаря за картичката и пожеланията - толкова е хубава и пролетна!

    ОтговорИзтриване