Последователи

сряда, 31 август 2011 г.

За спомен от Франция

Преди време при една от поръчките ми от един български сайт за хоби материали, бяха объркали нещо и ми изпратиха комплект печати с френска тематика. Тогава от фирмата ми ги оставиха като компенсация за обърканата поръчка а аз доста се чудих кога ли пък ще ми се наложи да ги използвам. Обаче и този момент дойде. Нали помните, че в началото на август ходих до Франция. Мислех преди заминаването да направя на всички от групата по една картичка за добър път, но не ми остана време. И сега седмица 5 на Хобисимо   се оказа вдъхновението, което ми е нужно, за да направя 12  календарчета за следващата година. Така още една година децата ще си спомнят за невероятните 8 дена в Пуансе.  Разделих листите на две, по 6 месеца от всяка стана. Сложих и двете снимки, на които сме всички - едната с национални фанелки в лагера, а другата е от вечерта на концерта, на който нашите танцьори взривиха публиката. Гарнирах с кралски лилии, билет от ЕърФранс, Айфелова кула и разни други "френски" неща и мисля, че се получиха добре. Утре имаме среща и ще зарадвам децата.



7 коментара:

  1. Поли,календарчетата ти са много оригинални със сантимента който носят!Със сигурност спомените за хубавите дни във Франция ще ви съпътстват през цялата следваща година!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна идея, Поли! Дано по- често объркват поръчките ти :))

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления за идеята! Какъв по-хубав спомен за едно приятно пътуване от календарче :) Всеки ден от следващата година ще е един скъп спомен за децата!

    ОтговорИзтриване
  4. Ей на това се казва чудна идея и съм сигурна, че ще достави много удоволствие! Браво! Напоследък си по по-мащабните проекти! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Оооо страхотни са, толкова са френски :)) Поздравления за идеята разбира се!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна идея..-сигурна съм,че децата ще са много щастливи. Толкова скъп спомен със сигурност ще им топли сърчицата винаги, когато погледнат към календарчето. Поздравлявам те за оригиналното хрумване!

    ОтговорИзтриване
  7. Много идейно и се е получило страхотно:) Със сигурност ще зарадваш бъдещите им притежатели:)Поздрави и от мен за прекрасната идея !

    ОтговорИзтриване