Последователи

петък, 1 юли 2011 г.

Още две кутийки

Здравейте всички! Как е петъка? Представям ви двете кутийки както обещах. Червената е първата, която направих, за да пробвам моделчето. И ми хареса. Видно е че обожавам пеперудите и колкото са повече, толкова са повече /както би казал Мечо Пух :-)/.




 А следващата кутийка е вдъхновена от красотите на тази дама - невероятни са! Моята е блед опит да достигна съвършенството, но аз много си я харесвам.






Картичката е за едно младо семейство - купиха си апартамент, бебето е на път, подариха им почивка на морето, остава новата кола! Дано!

4 коментара:

  1. Харесвам ги и аз тези кутийки, мисля, че тези с дома, колата и т.н. са много идейни и са чуден "трудоемък" подарък :)
    Твоята също ми харесва :)

    ОтговорИзтриване
  2. Втората кутийка е станала чудесна.

    ОтговорИзтриване
  3. Поли, чудесни кутийки! Особено втората е страхотна, много ми харесват детайлите, които си изработила и посланието, което носят. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Поли, страхотни са и двете! Всяка една от тях има свое очарование и послание! Поздравления!

    ОтговорИзтриване