Последователи

понеделник, 7 ноември 2011 г.

Първите ми книгоразделители

Обичам да чета, много! Като дете се радвах повече на книгите, отколкото на играчките. И до сега е така, макар че все по-рядко успявам да заделям средства и да купувам книги...за себе си. Виж за децата се старая да купувам поне по една на месец. И да им чета. Не ми стига времето, но се старая. Много удобно изобретение на някой гений е магнитния книгоразделител. Имам два и откакто ги имам се каня да си ги поукрася а и да си направя едно такова ъгълче, каквито съм виждала из блоговете. Но....все не стигам до тях. Дечицата на една приятелка обаче празнуват рождени дни този месец и реших - или сега или кой знае кога! Седнах, запретнах ръкави и спретнах две малки картички комплект, които освен това са книгоразделители. Един за момченце и един за момиченце, а подаръкът разбира се са два тома книжки с приказки.



Отиват при Картички комплект на  Картичкофуриите
Игра 26 Детска картичка на Арти-марк

6 коментара:

  1. Поли страхотни са!Много весели и как да не му се дочете на човек...със сигурност дечицата ще ги харесат!

    ОтговорИзтриване
  2. Ееее, много са сладурски и приканващи за използване! Страхотен стимул да прочетеш книжка!

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладки книгоразделители, Поли, заредени с весело настроение!

    ОтговорИзтриване
  4. Книгоразделитли за детски книжки:-)Много са сладурски, копченцата много ми харесват!

    ОтговорИзтриване
  5. Поли, много готин комплект книгоразделители! А книгите за мен си остават най- хубавият подарък :)

    ОтговорИзтриване