Последователи

неделя, 13 ноември 2011 г.

Усещане за празник

Здравейте, много мислих как точно трябва да изглежда картичката, за да носи усещането за празник. Празниците са различни и хората са различни. Понякога дори най-семплата картичка може да те стопли - с посланието си, с човека, който ти я подарява, със спомените които ти навява.... Та за това Щурчо много ме затрудни. Първо мислех да и направя картичка за рожден ден, нали това всъщност е повода за предизвикателството. Обаче пък не е задължително условие а и на мен ми е по-скоро коледно усещането вече. А и Щурчо има толкова разчувстваща публикация за коледата в нейния дом, че....съм замислила една картичка, която свързвам точно с нейната публикация. Днес обаче ще ви покажа една друга картичка - не е правена за повод, а просто за да зарадва получателя. В този смисъл носи усещането за празник, съвсем изненадващ! Аз много си я харесвам, макар лилавото да не е моя цвят. Ето я - пеперудено празнична!

4 коментара:

  1. Поли много е нежна.А пожеланието я допълва перфектно!

    ОтговорИзтриване
  2. Поли, много ти благодаря за специалната картичка, посветена на моето предизвикателство по повод първия рожден ден на блога ми.
    картичката е много нежна и...носи любимото ми послание за рожден ден- "Следвай мечтите си!" Вярвам,че най-важното е човек да следва мечтите си и никога да не им "изневерява", защото тъкмо мечтите ни ни карат да порастваме истински..
    Фона е чудесн, макар лилавото да не е и моят цвят :).. Дантелата която си избрала внася леко фолклорен мотив, който в съчетание с лилавата панделка изглежда много добре на точно тази картичка..
    Благодаря ти за посланието..

    ОтговорИзтриване
  3. Поли, по принцип и лилавото, и розовото не са много мои цветове, но твоята комбинация е чудесна и всеки детайл по картичката прекрасно се съчетава с посланието, което си избрала! А тази пеперуда, която е със събрани крилца имам усещането, че всеки миг ще ги разтвори и ще полети, за да последва своите си мечти! Много настроение има в тази картичка! Чудесна!
    И се надявах да си публикувала нещо, за да ти пусна една друга публикация, не знам дали си попадала на нея, която е относно оцветяването на картинките и която е доста интересна и по доста нестандартен начин Стелето ги оцветява, но пък резултата е чудесен. Съвсем скоро мисля и аз да опитам нейната техника! Ето тук погледни, ако не си попадала на нея http://placeformycrafts.blogspot.com/2011/10/blog-post_18.html и ето тук е втората част - http://placeformycrafts.blogspot.com/2011/10/2.html.
    Успешна, усмихната и много креативна седмица ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване