Последователи

сряда, 21 декември 2011 г.

Подаръци ще има...

Мили дами, до сега преглеждах това, което вчера и днес съм пропуснала из блоговете ви. Красоти, красоти, красоти! Обаче бързам аз да се похваля с едни красоти, които са си само мои! 
Дойде ми подаръчето от участието ми по случай годинката на блога на Краси -Щурчо. Хартиите са разкошни, и мисля че съм безвъзвратно влюбена в капчиците роса.  Това ще е голяма част от следващата ми поръчка.

      А вчера пристигна едно пакетче от Маги, на която и се паднах аз от коледната баница за размяна на Картичкофуриите.  С Маги живеем в два съседни града и макар че почти всяка седмица прескачам до нейния служебно, ми е изключително трудно с две малки деца и съобразявайки се с междуградски транспорт да стигна до срещите, които няколко пъти са организирали Русенските картичкофурии. 
     За това ми стана изключително приятно,когато разбрах, че именно от Маги ще получа Коледна честитка. А получих.....вижте само!
Пухкава, мекичка, сладурска, коледна, червена торбичка, пълна с .....мноооооого  усмивки!
Прекрасна диадема със синьо цвете за дъщеря ми. Маги, Явора ти благодари и каза Оооо, супеер, само синя нямам и сега ще съм мацка! И същото синьо цвете но с възможност да е брошка или шнолка за мен. Маги, и тук си уцелила, за рождения ден ми подариха шал и обици в синьо.
Невероятен,приказен таг за четиригодишния ми син, който каза Мамо, много е красив,сега трябва да го сложим на важно място да краси!
И понеже за Маги това явно не е повече от достатъчно, имам ето това малко бижу с прекрасно пожелание вътре и три картинки, които вероятно дълго няма да се престраша да оцветя, за да не ги разваля.

Маги, много ти благодарим всички! Децата бяха толкова развълнувани от неочакваните подаръци. Аз се шегувам, че понеже и тази година не съм слушала сама ще си купувам подаръците, но явно съм слушала поне мъничко, щом получих всичко това! Благодаря ти!
Хубава вечер на всички!

3 коментара:

  1. Поли, страхотна изненада си получила! Всъщност не една, а две! Че и госпожиците покрай теб :) Хубаво е, когато подаръците започнат да валят още преди Коледа!
    Хубави празници ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  2. Поли, много хубави изненади си получила! А децата си представям коооолко щастливи са били! Много хубави емоции още да изживеете!

    ОтговорИзтриване
  3. Слушкала си, слушкала си :) Много красиви неща си получила, а и много красиви неща си сътворила, виждам от предишните ти публикации.
    Поздравления и весели празници!

    ОтговорИзтриване