Последователи

сряда, 28 декември 2011 г.

Подаръчета

    Весела и вълшебна Коледа и от мен момичета, на някои от вас честитих в блоговете, на други тук! Бъдете здрави, бъдете много позитивни и усмихнати, бъдете разбирани и обичани!
За мен Коледа премина ...коледно! Суетене около печката, довършване на започнатото, чакане на дядо Коледа...обаче ДОЧАКАХ! Започна се с мъжа ми, който незнайно как е проявил творчество и завръщайки се от път ми донесе гравьор за стъкло и метал! Още не мога да му се нарадвам! Моментално го изпробвах върху стъкления плот на бюрото ми - ще върши работа. Обещавам в най-скоро време дави покажа нещо, изработено с него.
   След това пристига едно пакетче и аз чудейки се кой пък се е сетил за мен, отварям и ...изненадааа!  Ками, много ти благодаря за изненадата! Картичката ти е страхотна с това малко сладурско ангелче!
Успях да спретна няколко подаръчета:
Коледна бутилка с подходяща картичка!
Поставка за листчета за бележки с календар. Много се измъчих докато перфорирам ъгълчетата на всички листчета, но ми харесва как се получи! Залепила съм календара с миниатюрни парченца двойно лепящо тиксо, за да може след края на годината да се отлепи и последния лист, а на подложката е отпечатано - Радвай се на дребните неща в живота!

Извинявам се за снимките, никога не са перфектни, но и толкова зле никога не са били, но излизам рано сутрин, когато все още светлината не е добра и се прибирам след 17,30 когато пък вече не е достатъчна.
От една кутия от парфюм направих този моливник за дъщеря си! Харесва ми как стана, на нея също и хареса, нали е с любимите Уинкс!

Това е!  След малко ще ви покажа и няколко картички, които са последните за тази година.
Бутилката, листчетата и моливника отиват при:
Арти марк - подаръци ще има

6 коментара:

  1. Браво Поли, страхотни подаръци си спретнала :) Много ми хареса календара и как само си перфорирала всички листчета!!!Чудо.Радвам се че подаръчето е пристигнало навреме и ти е харесало( с него искам да се реванширам за рожденния ти ден).Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  2. Забравих да кажа-чудесен коледен подарък,нямам търпение да видя нещо ново с него.Много ще ми е интересно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Поли, честит подарък! Прекрасна и много мила изненада! Много е хубаво, когато мъжете ни четат мислите и ни изненадват така приятно! А ти си сътворила такива красоти, красоти! Браво! Календарчето с листчетата ме впечатли много! Много е хубаво и доста трудоемко е било да направиш всички листчета изрязани, но пък резултата е страхотен и си е заслужавало усилията и времето! Весело и незабравимо посрещане на Нова година!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни подаръци, Поли!Весело посрещане на Нова година, здраве и късмет ти желая!

    ОтговорИзтриване
  5. Пожелавам ти една по-щастлива,
    весела и изпълнена с обич и успехи Нова година!
    Да са ти честити подаръците! А и това, което си сътворила с ръцете си, е прекрасен израз на чувствата ти и уменията ти! поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Поли прекрасни подаръчета си напарвила, кутийката за лисчета най- ми допадна, защото точно от това имам нужда и ще се възползвам от идеята ти да си нарпавя и аз!:-) Много ти благодаря, че ги включи в играта. Весело посрещане на Новата година и със сигурност ще зарадваш много хора с тези красоти!

    ОтговорИзтриване